CARA MEMBUAT PESANAN SEKIRANYA BERMINAT DENGAN ITEM YANG DIJUAL.

SILA HUBUNGI SAYA

EIJA 0127098576

ATAU

BOLEH EMAILKAN KE

saljuqais@gmail.com

SELAMAT BERSHOPPING UNTUK YANG TERSAYANG..

Tuesday, March 1, 2011

RING SLING CARA MUDAH KENDONG ANAK

Assalamualaikum...

Saya ingin berkongsi cara saya bila membawa anak bersiar-siar atau pergi membeli belah..
Saya atau Suami akan membawa anak kami dengan cara mengendong anak menggunakan 

Ni adalah diantara cara yang kami praktikkan mengikut kesesuaian.

Kedudukan anak bila anak tdo

Anak 

Mengikut keselesaan Pembawa dan yang Dibawa



Bila anak nak bebaskan tangan dia... dan tengok sekeliling



Sangat mudah bila menaiki tangga tanpa perlu menolak stroller...



Tengok...excited si anak untuk sama2 memilih barang...


Sangat praktikal, 
sesuai untuk ibu n ayah(size lain-lain tapi dengan ringsling, dua-dua boleh pakai), 
tak perlu menolak Stroller, 
Anak sentiasa rasa selesa sebab rapat ngan mak atau ayah,
keselesaan untuk anak bila berada di tempat sesak..
banyak sangat kelebihannya..

tak percaya? Anda boleh rasai sendiri betapa ia amat sesuai dan selesa...
Miliki dengan harga mampu milik dan hubungi saya 0127098576 untuk serius buyer...

No comments:

Post a Comment