CARA MEMBUAT PESANAN SEKIRANYA BERMINAT DENGAN ITEM YANG DIJUAL.

SILA HUBUNGI SAYA

EIJA 0127098576

ATAU

BOLEH EMAILKAN KE

saljuqais@gmail.com

SELAMAT BERSHOPPING UNTUK YANG TERSAYANG..

Sunday, February 20, 2011

LunaCare (1kg) RM17.90

KENAPA PERLU GUNA LUNACARE?

  1. Cecair atau sabun biasa mungkin mengandungi bahan kimia yang boleh mengakibatkan berlakunya tindakbalas terhadap kulit bayi. Ini akan mengakibatkan kulit bayi ruam ataupun melecet.
  2. Oleh itu kami telah menghasilkan LunaCare dimana ia adalah pencuci yang selamat untuk pakaian dan lampin kain anak anda.
  3. Formula yang digunakan dalam penghasilan pencuci LunaCare ini amat sesuai untuk kulit bayi yang sensitif. Alahan kulit mungkin terjadi keatas kulit-kulit bayi yang sensitif bila menggunakan pencuci yang mengandungi bahan dari limau dan kelapa. LunaCare bebas dari dua bahan tersebut.
  4. Ciri-ciri Pencuci LunaCare
    • 100% Phosphate bebas (kami menjaga planet kesayangan kita!!)
    • biodegradeable
    • Tiada enzim-enzim
    • Tiada pemutih
    • Tiada pewangi
    • formula pekat


Cara Basuhan:

  1. Untuk CD jenis velkro, pastikan pelekat dilekatkan pada pelekat basuhan untuk mengelakkan ia melekat dengan CD yang lain.. 
  2. Bilas lampin anda dari mana-mana sisa pepejal
  3. Masukkan ke dalam mesin basuh (mengelak pelambakan, disarankan agar membasuh tidak lebih daripada 12 CD pada satu masa)
  4. Masukkan LunaCare berdasarkan dos yang telah disyorkan, yang telah ditulis pada kotak (tidak digalakkan meletakkan terlalu banyak kerana ia boleh mengakibat kurang serapan)
  5. Membasuh dan membilas dengan baik (lampin anda sepatutnya berbau wangi dan bersih sekiranya tiada bau air kencing,ammonia atau bau lain yang tidak menyenangkan.)
  6. Jemur sehingga kering (cuba elakkan menggunakan mesin pengering kerana ia boleh merosakkan  PUL anda)
NotaJika anda rasa yang lampin anda tidak menyerap atau terdapat bau ammonia kuat dari lampin anda, ini mungkin disebabkan oleh penggunaan pencuci yang kurang atau lebih.Lakukan basuhan semula tanpa detergen dan buat bilasan tambahan.

No comments:

Post a Comment