CARA MEMBUAT PESANAN SEKIRANYA BERMINAT DENGAN ITEM YANG DIJUAL.

SILA HUBUNGI SAYA

EIJA 0127098576

ATAU

BOLEH EMAILKAN KE

saljuqais@gmail.com

SELAMAT BERSHOPPING UNTUK YANG TERSAYANG..

Saturday, February 26, 2011

MUDAH DENGAN LAMPIN KAIN MODEN LUNATOTS

Assalamualaikum....

Mengapa tajuk entri kali ini begini ya? hehehehe... Biasanya ibu-ibu yang bekerja akan berfikir berkali-kali bila ada keinginan untuk menukar penggunaan PAMPERS kepada LAMPIN KAIN MODEN yang juga dikenali dengan nama CD yang mudah disebut dan diingat....

Tak sukar sebenarnya. Cuma CD yang ada untuk anak tersayang berjumlah sekurang-kurangnya 20keping CD. Opppsssssssssssss bukan niat saya untuk menyuruh anda... atau anda membelinya sekaligus sehingga 20keping CD... Belilah secara bijak iaitu setiap bulan 1 pakej(5set/keping CD).

Ini adalah supaya kita dapat membasuh secara pukal iaitu membasuh 3hari sekali.. Biasanya anak akan menggunakan CD sekurang-kurangnya 6 hingga 7 keping CD sehari. Setelah dipakai, pastikan najis dan air kencing anak dibuang dan diperah kemudian letakkan dalam baldi atau bekas bertutup...

Meh-meh saya tunjukkan camne mudahnya berCD.. Untuk ibu-ibu bekerja, biasanya kita perlu menyediakan CD dalam keadaan sedia dipakai...untuk memudahkan ibu dan juga pengasuh.

Ini adalah hasil basuhan CD anak saya si Qais. Diangkat dari Jemuran


Ni namanya Insert(pelapik). ada jenis Mikrofiber dan Booster(Micrifiber&Hemp-untuk Qais pakai di waktu Malam).


Disebelah kiri adalah Lampin Kain Moden untuk bahagian depan. yang sebelah kanan adalah Lampin Kain Moden di sebelah dalam yang mempunyai poket.


Masukkan Insert kedalam poket. kena pastikan insert dimasuk dengan kemas dan tidak berlipat didalam Lampin Kain Moden.


Tarrraaaaaaaaaaaaaa.... Ha da siap dah.... cantik je bila tengok kan.... sejuk mata memandang...hati pun terasa lega


Nak tengok tak sape yang gigih membantu saya....jeng! jeng! jeng!!


Qais memang sentiasa membantu saya.... memang nampak macam mengacau... tapi saya terhibur dengan keletahnya.......

SO...... TIADA ALASAN UNTUK MENDAPATKAN YANG TERBAIK UNTUK YANG TERSAYANG


1 comment: